Hallå i stugorna


Det här påminner mig väldigt mycket om en liknande dag typ två år sedan. Då var jag också sjuk och extreeeemt uttråkad och bestämde mig för att starta den här dåligt uppdaterade bloggen. Jag vetefan om jag kommer blogga igen, men jag har så tråkigt just nu att jag gör vad som helst.

Förresten är jag väldigt medveten om att nya designen är astöntig. Men den förra var om möjligt ännu värre, så jag bah aha okej let's remake it. Jag tänkte först göra något assnyggt och ni vet, kreativt och så. Men sen insåg jag att det var faaar over mina begränsningar, så jag lät bli. För övrigt är det roligt att den lilla "Om-mig-bilden" är så himla liten. Det ser inte bra ut.

Igår var jag jättesöt. Jag har bihåleinflamation och det gjorde mina kinder skinande röda. Inte på ett charmigt sätt, utan på ett blekt men ändå flamigt, osminkat ägg sätt. Jag tänkte ta en bild och visa, eftersom min svenskalärare ändå påstår att en bild är en text och säger mer än tusen ord, men sen insåg jag att det var ungefär 990 ord för mycket. Så ni får en bild på en kattunge istället.



Hejdå.

Kommentarer
Postat av: <3

Tack! <3 Bästa storsystern! (+Matilda da men...)

2011-09-08 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0