Hola!

Alldeles nyss satt jag i min ensamhet med en kolakaramellyogurth som inte smakade gott och Skid-VM i bakrunden och fick en plötslig lust att blogga.
And so I did.
Hur är läget här? Tomt? Ja.
Förresten ska jag berätta för er om den här kolkakaramellyogurthen. Jag har länge haft den i min ägo, men jag har haft mina misstankar. Tänk saker i stil med "kolayogurth låter äckligt", "Kolayogurth låter läskigt" och "Kolayogurth låter oberäknerligt". Alldeles nyss tog jag mig i kragen, slet åt mig en burk och bort med förpackningen.
Åh, hemska öde, mina misstankar saknade inte grund. Det smakade usch, faktiskt.
Dagens agenda är något i stil med att utrymma huset snabbt och smidigt. Min fader har nämligen dragit fram elgitarren och någon gammal AC/DC-skiva och nu skakar hela huset (Det låter jättefint pappa, bli inte förolämpad nu). Så... Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0