STFG

Jag har en keps hemma. Den är från Stockholms Transport- och Fordnonstekniska Gymnasium. Denna keps fick jag på sommarlovet då jag körde upp till moppekortet, och än har jag den fina huvudbonaden kvar. Jag får ibland frågor på varför den inte är slängd än.
Det är nog för att jag känner mig så obeskrivligt cool i den! Liksom... Som en sådan där tuff tjej, som meckar med bilar på eftermiddagarna och kör cross på kvällarna. Sån som jag önskar att jag var emellanåt! Tuff, cool, manlig. Inte jag, alltså.
.
Le keps! Se, så cool den är!
.
Jag försöker se ut som att jag sitter och funderar på ett allvarligt problem med motorn, stötdämparna och.. Öh. Ah. Alla de där andra bildelarna.
Jag kan även ha den bak och fram. Då ser jag genast lite gangstah ut.
Om jag har den lite på sidan såhär, får jag omedelbart den där farliga looken. Kolla blicken, liksom.
Ohoj! Fast nä.. Så säger man på båtar. WROOOOOOM kanske jag ska säga. För så låter bilar, liksom. Tut tut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0