Dag 15 - I min handväska


Jahaja, vad har jag då i min handväska?

Där brukar det rymmas ungefär detta:

Dator
Laddare
Plånbok
Hårborste
Diverse smycken som trasslat ihop sig till en hög
Alvedon
Hårspännen
Nycklar
Busskort
Fickspegel
En god bok
Cirka fem mandariner
Ett äpple

Detta är vad jag hittade i min väska idag, och det  verkar rimligt. Det är kul hur mycket skit man kan hitta! Småsaker som ligger och bara ligger i botten och inte är till någon nytta.
Den stora mängden frukt som bor i min väska är något väldigt fascinerande. Min mamma och pappa har hakat upp sig på att köpa en jävla massa mandariner och det är i stort sett bara jag som äter mandariner i min familj, så alla går till mig. För en månad sedan gillade jag mandariner.

Nu är jag så trött på dem.

Eftersom att jag och frukost inte fungerar så bra tillsammans och skolans mat är äcklig lever jag mer eller mindre på mandariner under skoldagarna. JAG VILL INTE HA FLER MANDARINER. Men hellre det än att vara hungrig hela tiden... Men fatta trist det är att mandarin-upplevelsen är helt förstörd nu! Bara för att jag äter dem 24/7.

Det är ganska kul att i varje väska jag hittar ligger ett äpple och en mandarin. Kan hitta äpplen som är flera veckor gamla. Fast det är inte så kul, för då luktar de oftast äckligt faktiskt.. Rätt okul, när jag tänker efter...

Men ja, detta är vad som finns i min handväska. Det var ju inte så himla intressant egentligen.

Kommentarer
Postat av: Bajs kiss

Vad är detta med dagar som man bloggar om? Bea gör också det

2011-02-07 @ 09:07:37
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0