Dag 11 - Något som får mig att börja gråta

Tjaa... Jag gråter faktiskt sällan, för att jag är riktigt ledsen liksom. Så mitt liv i allmänhet får mig inte att börja gråta, vilket måste vara en bra sak.
Böcker och filmer gråter jag däremot till hela tiden. Lyckliga slut, sorgliga slut, kärleksförklaringar, död, fina meningar, you name it!
Har ni sett My Sister's Keeper? Asså noklsltgvskhnöb bnghlk.sm v bhksg,.
Gråter fan rakt igenom. Och som att inte filmer var nog, boken! Sista kapitlet, såg knappt vad det stod bakom alla tårar.
I åtminstone hälften av mina böcker har bläcket suddats ut här och var av fallna tårar. Ganska fint faktiskt, särskilt när jag haft mascara på mig. Då blir det svarta fläckar på sidorna.
.
Tredje Eragonboken. Ujujuj. Snyft.
Ser ni de gråa fläckarna? Yes, that's my tears. Blandade med Mascara...
Genom dina ögon - Åååh... Ser ni vart den lilla tårdroppen har fallit? Asså nej, blir tårögd bara jag tänker på det.
Tro mig, det finns mer, men orkar inte leta runt i alla böcker efter det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0