Cool chey

Tänkte bara meddela att det söndag och helg.
Och att jag sitter med matteboken på ena sidan om mig och "En lat jävels guid till MVG i alla ämnen" på andra sidan.
Kan ni fatta att jag känner mig tönitg? Jag känner mig som en av de där superspinkiga töntarna med tejpade glasögon och alldeles för tunga böcker för de små svaga armarna att bära. En sån som fnissar osäkert när de coola grabbarna skriker vågade ord så som "bög" och "hora" och som trycker ut sig ett litet "Hehehe, din... T...t-tönt!" för att också vara med i den vulgära stämningen. Och som varje söndag går hem till mormor för att fortsätta på den där gemensamma stickningen de påbörjat, äta små hallongrottor och lyssna på det senaste skvallret från syföreningen.
Efter de 18 tal i matteboken som jag måste göra kommer jag helt ha transformats till den här tönten.
Snälla någon, rädda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0