Bajs typ


Heej asså bajskisssmör.

Jag är på frustrerat och trött humör.
Får lust att bygga upp en figur i modellera som är ful som fan i mänsklig storlek. Sedan ska jag med en yxa och köttkniv snabbt och medodiskt stycka figuren i smådelar. Mycket mordiskt. Sedan ska jag hoppa på de olika kroppsdelarna samtidigt som jag skriker de fulaste orden jag kan komma på.

Fattar ni hur tillfredställande det skulle vara? Verkligen ett sätt att få ut alla, alla sina aggressioner. Underbart.

Nej, men jag ska vara snäll.

Snäll, snäll, snäll. Baka kakor och polera ett äpple till min lärare. Sätta på mig ett rosa sidenhårband och stryka kragen på alla mina knälånga, icke uringade och prydliga klänningar. Sen ska jag bara prata med fina ord och aldrig vara otrevlig mot någon.

Jag kan inte baka kakor och skulle aldrig drömma om att ge min lärare ett äpple. Jag har varken ett sidenband eller prydliga klänningar. Jag svär hela tiden och är otrevlig för det mesta. Även om jag i grunden är en snäll flicka kommer jag aldrig nå upp till denna perfektion.

OJ, så synd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0