Smärta

Idag genomled jag ett helvetesmotionspass à la Navjot, Olle och Mårten.
De uppträdde smärre diktatoriskt rakt igenom lektionen och man blev attackerad med aggressiva pepp-repliker så fort man stannade upp. Det var nog rätt effektivt, för jag vågade inte stå stilla under hela passet.
Inte ens när jag plötsligt sprang in i en madrass (en hård en, inte en mjuk) och stukade foten. Nej, inte ens då vågade jag stanna! Dels för att passets ledare var så läskiga och dels för att öka chanserna för ett MVG. Så jag sprang runt där, svärandes innombords med en två stukade tår.
Det gjorde seriöst pissont, och det är så typiskt mig. Att inte riiiiktigt ha koll på kroppen, inte riktigt klara avståndsbedömningen och inte riiiktigt komma ihåh alla delar av mig själv.
Så nu haltar jag runt med en smärtande tå och träningsvärk.
Tack, grabbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0