Ja, bilderna är tagna med webbcam.


Jag är så himla nöjd med mig själv.

Jag har städat mitt rum. Det är så fint! Jag hade nästan glömt bort att jag hade en matta under alla kläder och böcker! Det är så faschinerande! Det tog mig en och en halv timme att ta mig igenom skiten. Blir alltid jätteförvånad när jag hittar en till exempel miniatyrjordglob under en tjock tröja, eller varför inte ett plastglas med matchande tallrik?

Jag skulle inte bli förvånad ifall min mormor försvann spårlöst och jag hittade henne halvdöd begravd under ett berg av kläder tre veckor senare.... Seriöst.

Men nu är det fint! Ni skulle bara veta hur det kan se ut..



Japp, det här är mitt rum för nått år sedan precis innan jag skulle städa. Hemskt, va? (Vad gör skeden där nere i hörnet?)

Okej, nu gör vi en före/efter lek.



Lite bättre....



Jag tog mig även tid att sortera bland mina "skönhetsprodukter" (Gud, ett så fånigt ord. Men vad ska man säga då? Det är ju precis vad det är...). Men sedan uppstod ett problem. Allt fick inte plats. Det blev jobbigt.



Tillslut hamnade det resterande i fönstret bredvid min döda Orkidèe. Varför står den kvar? Den är inte fin längre. Jag kan verkligen inte ha hand om blommor. Så jag äger mest plastblommor från Ikea....

Mmm, nu är jag så underbart nöjd. Jag ska krypa ner i min nybäddade säng dressad i en av alla marathon-tröjor jag äger, Svindlande höjder och tanken på sovmorgon imorgon!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0