Man har så kul med Toffifee!


Jag tror att jag håller på att bli sjuk. Jag har liksom ont i halsen en massa. Och det är jobbigt! Jag vill inte ens vara sjuk! Det är bara jobbigt och då kanske jag inte får vara med på vår underbara fetto-dag på fredag! Men mer om den senare!

Som jag ser det har jag tre alternativ att lindra halsontet.

1) Dricka tonvis med te med en jävla massa honung i. Men jag gillar inte honung i te. Därför är det här alternativet dåligt.

2) Dricka tonvis med honungsvatten. För det ska vara ännu bättre än te. Men även här är honungen inblandad. Och honungste är riktigt äckligt. Vatten och honung. Mer boring dryck finns inte att finna.

3) Ta en halstablett.

Det lutar mot att jag väljer 3:an.


Kommentarer
Postat av: louise

vad står du själv på för parti och varför? :)

2010-09-16 @ 21:09:47
URL: http://louisegillholm.blogg.se/
Postat av: Kristin

I lööv your blogg !! :D

2010-09-17 @ 11:28:53
Postat av: Alice

Åh, tack Kristin! :D

2010-09-19 @ 19:23:16
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0