J'aime francais


Hej.

Jag har bestämt mig för att bli proffs på franska. Jag ska läsa hela min franskabok hemma, så att jag kan alla svar sedan på lektionen. Sen ska jag läsa en massa franska barnböcker för att öva och dessutom se franska filmer. Det där kan bli ett problem, för jag gillar inte franska filmer. Franska filmer innehåller dessa två saker, oavset genre:

1) Sex
2) Biljakter

Det verkar vara obligatoriskt.

I alla fall. Jag ska bli bäst på franska, allt detta för att säkra mitt MVG.
Detta kan också vara något jag får för mig klockan ett på natten, när jag tror att jag kan en massa saker jag inte kan.

DU TROR ATT DU KAN EN MASSA SAKER, MEN DET ÄR INTE SANT NEMO!

Jag hoppas i alla fall att jag fullföljer mina planer så som jag har bestämt!

Aù revoir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0