Krissan Bobeckan (gud så fånigt, sa jag just det?)


Jag har en vän (Ja, jag har faktiskt vänner). Hon heter Kristin Bobeck. Det är hon som är min insperationskälla och musa. Det är faktiskt hon som håller den här bloggen drivande och hjälper mig att skriva även när mitt engageman svackar! När allting känns mörkt och svårt, finns hon där som ett skinande ljus.

Jag vill tacka dig, O du mysigt tjatande vän, för att du hjälper mig att hålla modet uppe!

SÅ THÄNK YO VÄRY MUTCH KRISSAN, DU ÄR TYP ASBALL.


Kommentarer
Postat av: Moa :)

Jag gillar också din blogg den är rolig!:D Kul att du har börjat uppdatera igen!!!:D <33

Gulligt att du gjorde ett inlägg på din vän, jätte söt bild föresten;)

2010-11-19 @ 00:14:43
Postat av: Krissan Bobeckan

Tack Alice ! ;D Nu e jag nöjd !! Känner mej faktiskt enormt hedrad x) Love u sweetie ! :D

2010-11-19 @ 10:53:57
Postat av: Krissan Bobeckan

Btw, smörpaketet e på väg ! :P

2010-11-19 @ 10:55:11
Postat av: Alice

Åh, tack Moa! Blir superglad!



Bra, jag väntar med spänning, Krissan!

2010-11-19 @ 17:31:27
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0