Dålig dag...


Helvetes jävla fucking aj.

Jag har så jävla ont överallt. I ryggen, i armen, på låren, i huvudet, och i mina fucking knäveck. Det är enbart cirkusens fel. Jävla splitt-falla-ner-i-knäveck-grej. Jag måste fan ha krossat varenda artär i mina blodådror vid det här laget, så jäkla ont gör det. Och det blir inte bättra av att jag har PMS, ännu en läxa bortsett från de fyra timmars plugg jag utsatt mig för idag som jag vägrar göra och en novellanalys att skriva färdigt imorgon.

Nu ska jag hålla käften och gå och lägga mig. Godantt.

Ps. Jag svor ovanligt mycket i det här inlägget. Åtta gånger för att vara exakt. Onödigt. Men jag är arg.


Kommentarer
Postat av: Rufus

Jag tänkte faktiskt på att du svor en massa... x3

2010-05-07 @ 19:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0