Alice <3 Kungahuset


Herregud.

Visste ni att Aftonbladet har en egen kategori som heter Bröllopet? Det finns kategorierna Sportbladet, Nyheter och så Bröllopet.

Där kan man läsa om att Victoria absolut vill ha en rosa "droppformad" blombukett. Man kan läsa om tvisten om vem som ska leda Victoria till altaret. Familjens önskan är att kungen ska leda kronprinsessan fram till altaret. Men sedan får man reda på att Anders Wejryd, Biskopen som ska viga paret säger att frågan fortfarande är öppen. De har alltså inte bestämt sig än. Då blir det ju kaos.

Vem ska leda Victoria in i kyrkan?

Det här är ju bara för intressant. Jag menar, hur ska de göra? Tradition eller inte tradition? Kungen eller inte kungen? Det är så svårt. Jag tror att hela Svenska folket kommer bli väldigt besvikna om "Altargaten" blir fel. Jag menar, hur Victoria kommer in i kyrkan bygger verkligen upp hela stämningen. En misslyckad entré kan få förödande effekter på hela Sveriges historia. Detta bör definitivt tas upp debatt, eller vad tycker ni?

Dessutom har Carl Philip helt själv designat tårtspade och glas i silver inför bröllopet.




Här är resultatet efter flera månaders arbete. Vad fint det blev Calrl Philip! En mycket avancerad design. Jag förstår att det tog flera månader för dig att ta fram det här. En mycket egen tårtspade. Vilken konst! Vilken inspiration! Vilken... Tråkig tårtspade.

Är det bara jag som inte tycker att det här ämnet är så spännande att det kräver en helt egen kategori?


Kommentarer
Postat av: Kristin

HAHAH satt verkligen och skrattade om det där på slutet xD Jäävligt tråkig tårtspade xP

2010-05-27 @ 21:44:37
URL: http://onlykristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0