Hjälmlös!


Idag fyller jag... Babababam: FEMTON.

Jag känner mig helt plötsligt så mogen, sofistikerad och världsvan, ja det riktigt känns hur hela jag förändrades på tolvslaget mellan 25:e och 26:e maj. Jag är inte längre ett litet barn, nej nu är jag en vuxen kvinna!

Eller nej, det känns precis likadant. Jag ser precis likadant ut som igår och jag är samma åttaåring innombords. Jag blir alltid lite besviken på det där. Tror att jag skaMen jag kan i alla fall säga att jag är femton utan att ljuga nu. Det är bra!

Vet ni de fantastiska fördelarna med att fylla femton? Man får cykla utan hjälm. Förs nu förstår jag att jag har blivit så stor. Och så är jag byxmyndig och får ta moppekort... De små detaljerna.

Femton år! Tjoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0