Toppvinsten


Första bokstaven i ditt namn:


A - korkad
B - blond
C- störd
D - porrig
E - sexig
F - het
G - rolig
H - underbar
I - söt
J - gullig
K- vacker
L - killaktig
M - bitchig
N - Undersmart
O - gangster
P - fantastisk
Q - populär
R - puckad
S - översmart
T - söt
U - ful
V - tjejig
W - fräknig
X - smart
Y - dum
Z - osexig
Å - cool
Ä - social
Ö - osocial

Hm. Jahapp. Funderar på att döpa om mig till något som börjar på F, H, K eller varför inte rantav F?

Nu tar du andra bokstaven i ditt namn:

A- bitchbabe 
B - ödla
C - bitch
D - rövslickare
E - gud
F - gamling
G - katt
H - kille
I - tjej
J - emo
K - nörd
L - alkolist
M - tönt
N - spankare
O - Idiot
P - sexgud
Q - fotbollsproffs
R - porrstjärna
S - sexmaskin
T - fittslickare
U - prinsessa
V - prins
W - punkare
X - rädd-katt
Y - hora
Z - chokladgalen
Å - tandborste
Ä - sötnos
Ö - snygging

Öh. Jag måste nog tänka ut ett helt nytt namn.


Och nu vilken färg har tröjan du har på dig:
röd - som gör allt för att få knark
lila - som kollar på porr
orange - som har ett stort ass
gul - som vill ha sex med dig
grön - som vill rocka
blå - som gillar att strippa rosa - som är bra med händerna
vit - som alla vill knulla
brun - som är väldigt ful
svart - som är porrig


Resultat:

Korkad alkoholist som är porrig.

Jag hittade det här roliga lilla testet på en blogg. Tyckte att mitt resultat blev så enastående att jag var tvungen att dela med mig. Jag menar, vem vill inte vara en korkad alkoholist som porrar sig? Tänk om man hade fått vara sexig och populär eller något.... Pfffss, Gud så pinsamt det skulle vara!




Kommentarer
Postat av: Kristin

Jaa, och jag blev ju då en vacker porrstjärna som alla vill knulla xS ;P <3

2010-05-17 @ 14:53:50
URL: http://onlykristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0