Tänkte bara informera

... Er så att ni är beredda med sjungande gratulationskort och lass med blommor. Så att ni blivande gratulatiörer ska vara riktigt medvetna.

Idag är det 10 dagar tills jag fyller år.

Lägg det på minnet och säg grattis för sjutton. Jag förväntar mig minst 20 grattis var från er alla. Var inte blyga, för all del, det spelar ingen roll om vi aldrig någonsin har pratat, för jag blir så glad så.

Så.

Tio dagar kvar, inte att förglömma. 


Bild som understryker påstånde i inlägget nedan. Kolla Skorpans min. Ser ut som att han har tagit en tugga av Orvar-roten. Men främst av allt KOLLA PÅ JONATAN (som förövrigt inte alls stavades med h, utan helt svenkst Jonatan)!!! Kolla på håret. Kolla på slisket. Kolla in volymschampoot han måste ha använt för att få det fluffet FFS. Jag skulle fan också göra Skorpan-minen om jag var tvungen att sitta så nära den slemgubben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0