Om man stavar läxa fel blir det käxa.


Den är veckan har varit helt otrolig. Bara plugg, plugg, plugg varje dag. Därav så lite bloggande. Asså jag fattar inte att jag pallat med. Jag har inte träffat kompisar på hela veckan, men idag, då jävlar. Om ingen vill göra något med mig så... Äh, asså ni har inget val. Alls. Alla ni som känner er manade, ring mig. Annars ringer jag er.

Här är i alla fall min vecka:

Måndag: Matte och SO-läxa, sedan cirkusträning vid sju. Kom inte hem förän kl tio.

Tisdag: Tog färstingspruta, men somnade när jag kom hem. Vaknade vid nio, gjorde engelskan och gick och lade mig igen.

Onsdagen: Kom hem klockan tre, pluggade oavbrutet till klockan sju då jag åkte iväg på ännu en cirkusträning. Kom hem klockan tio och gjorde NO-läxa.

Torsdagen: Stannade i skolan och jobbade med svenskan till klockan sex då det var kulturkväll med hela skolan. Kom hem vid nio och gjorde ännu en NO-läxa.

Fredagen: Kom hem, och somnade. Jag är skitrött. Vaknade precis, ska göra färdigt svenskan och sedan tracka mina vänner.

Fattar ni vilken astråkig vecka jag har haft eller? Nu är det fan dags att göra något.

Efter att jag gjort svenskan... ÅÅÅÅH.

Förresten, jag fyller 15 om nitton dagar. (Vadå barnsligt att hålla räkningen?) Jag måste därför göra en önskelista. Men jag tycker det är skitsvårt. Asså lättaste är ju om alla bara ger mig pengar så får jag köpa presenter själv. Men det går tydligen inte för sig. För det är ju jättetråkigt att ge bort ett presentkort.

Jaha, men det är jättekul att få ett. Så ja tack, presentkort var det här!

Kan någon ge mig ett förslag på vad man kan önska sig? Snälla pliiis?

 


Kommentarer
Postat av: Rufus

FINASTE RUBRIKEN.....

2010-05-08 @ 13:07:54
Postat av: Alice

Oh, yes.

2010-05-08 @ 21:15:11
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0