Kung Carl XVI Gustaf


HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

-Skrattpaus-

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Hoh... Vänta lit...

HAHAHHAHAHHAHAHAHAH.

Håhåjaja, här torkas skrattårarna. Amanda länkade precis den här sidan till mig.

Åh, herregud så roligt. Jag tror jag dör. Kolla på honom. Agnes, du tycker Silvia ser cp ut. HALLÅ, KOLLA PÅ HENNES MAN!

Ååååh, dagens jävla skratt alltså.

Vänta. Får man skratta åt sin kung? Eller måste man vara sådär dyrkande? Typ -Åååhh, du store och mäktiga Calle, vi prisar dig-? Eller får man tycka att han är världen tönt? På ett kärleksfullt sätt såklart. Jag menar, han är ju så himla fin i sina hattar.

Ps. NI MÅSTE KOLLA IN SIDAN. Våga inte ignorera länken. Därför länkar jag igen.

Länk. Länk. Länk.

Länk.  <-- Checka länken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0