I'll do it for you


Jag har liksom tråkigt just nu.

Vad finns att göra ikväll?`

1) Titta på Män som hatar kvinnor.

2) Tvätta. Jag tjänar fett med cash. 200 spän för tvätt och vikning. Najs.

3) Läsa Kulla-Gulla. Jag har just suttit och storgråtit till en väldigt dramatisk del av serien. Åååh, det var så sorligt. Ni vet, den onda blir god, precis innan hon dör. En dramatisk död också, inte vilken som helst. Och de sista orden är så fina, en mening i ett försök att gottgöra allt. Blödiga lilla jag blir ju såklart så berörd att jag gråter så att tårarna rinner.

Jag gör alltid det. Jag menar, jag gråter till Peter Pan 2 och High School Musical. Det är dags för en skärpning. Jag borde kanske... Jag vet inte? Lära mig vara lite tuffare. Sluta gråta till allt. 
Ofta gråter jag väldigt mycket. Inte sådär vackert, en tår som sakta strilar ner för min kind. Nejdå, jag gråter som om jag var den som blev utsatt för sorgligheter. Hulkar och snyftar och allt. Inte okej.

Jag får skärpa mig helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0