Chang Hang Chong - The place to be!


Svar från Liisa-Fisa her self angående Farväl:

Men alice jag bor faktiskt inte i kina så du kommer inte få några coola vykort eller så. Kan skicka en på globen om det känns bättre... Hahha! :) Men ni får lova att inte glömma mig nu bara för att jag bor långt bort i bland! Okej? :D

Jahapp... Det var ju en smärre besvikelse. Hur coolt skulle det inte vara om Liisa var tvungen att pendla från Kina varenda morgon? Tänk er: "Var bor du?" "Jag bor i Stockholm." "Jaha, Liisa, var bor du?" "Jag? Jag bor i Chang Hang Chong, Kina du vet!"

Och då skulle jag kunna hälsa på henne i Chan Hong Chonh hela tiden! Åh, vad kul vi skulle ha!



Jag och Liisa besöker Kinesiska Muren!



Jag, Liisa och någon random tjej iförda kinesiska folkdräkter!



Jag och Liisa adopteras av kungen och drottningen på väg hem från Kina.


Den där sista bilden känns lite sådär. Men vem vill inte få tillfälle att vara nära Silvia? Hm, okej, det där var en retorisk fråga...


(Och förresten, vadå hej Paint?)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Photoshop CS5 Extended ska der vara D:

2010-06-16 @ 21:00:36
Postat av: Anonym

det*

2010-06-16 @ 21:11:01
Postat av: Alice

Ja, jo, det är säkert jätteflashigt, men jag har inte Photoshop CS5 Extended... Men fixa fram det åt mig så kirrar jag biffen!

2010-06-17 @ 00:33:15
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0