Det kungliga bröllopet!


Nu sitter jag här och tittar på vigseln mellan Victoria och Daniel. Det är en massa gamla tanter som tydligen är viktiga som ska kliva in i kyrkan i slow motion, så det är jättetråkigt.

Men nu är Viktoria på väg in! Ooh, det är så spännande detta. Jag hoppas verkligen att någon gör bort sig! Typ snubblar, säger något opassande eller börjar skratta. Gud så kul det skulle vara. Stackars Daniel, han är helt ifrån sig. Förvånar mig inte om han svimmar snart. Stackarn, så nervös han är. Mina föräldrar sa just att han ser ut som Boxer-Robert, reklamsnubben, ya know, och det har de ju så rätt i! Stackars snubbe.

Men visste ni att efter den här vigseln kommer han inte ha ett efternamn? Han kommer tillhöra släkten Bernadotte, men i passet kommer det bara stå Prins Daniel, Hertig över Västergötland. Lite taskigt, tycker jag.

Nu måste jag kolla noga här, för Daniel börjar vingla och är helt askgrå i ansiktet!

Jag återkommer!


Kommentarer
Postat av: Uttråkad pojke

Haha ^^

2010-06-19 @ 16:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0