Humhumhum


Jag hade en gång en båt
Med segel och blablabla
Men det var för länge sen, så länge sen
Svara mig du, var är den nu?
Jag bara undrar, var är den nu?

Den låter vägrar lämna mitt huvud. Och det är jätteirriterande att jag inte vet vad som kommer efter "med segel och..."

Då sjunger jag "Med segel och ...humhumhum..." och humhumhum-biten sjunger man jättetyst, så det blir liksom:

MED SEGEL OCH humhumhum MEN DET VAR FÖR LÄNGE SEN, SÅ LÄNGE SEN!

Vänta lite, jag ska göra en visit hos min vän Google...  "Med segel och ruff och köl."

Både ruff och köl är mycket fula ord. Nästan så fula att humhumhum är snäppet finare.

Ungefär lika fula som Carl Philips tårtspade är tråkig... 

 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Men lilla Alice, vet du ens vad ruff och köl är för något ?? ;P <3333

2010-06-02 @ 18:15:06
URL: http://onlykristin.blogg.se/
Postat av: Rufus

MEN ALICEEE!!!<3333 Ruff och köl är det ju!!! ;P<333 Gullerumpann!! :DDD<33 Visste du inte det????

2010-06-05 @ 20:27:55
URL: http://bublixplopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0