And a Happy new Year!


Gott nytt år allesammans! Wow... 2010. Stort.

Nyår har spenderats hemma hos sötnosen Nelly, tillsammans med hennes familjs kompisar. Man kan väl säga att jag Vi såg två fimler, åt massa god mat och gick ut med en av familjernas galna hund. Så jävla rolig filur, och grymt stark. 
     Helt plötsligt fick den jäveln för sig att börja springa med mig hållande i kopplet. Jag, som hade superhala klackar, kalla strumpbyxor och kort kjol, vinglade/springande/krypande/gildande kom jag efter. Och ja. Jag ramlade ett antal gånger. Hunden var snabb. Skitsnabb.
     Men kvällens asgarv var i alla fall när Nelly snubblade efter hunden och tappade skon. Hunden tvärvänder, springer efter och nappar åt sig skon. Sen, när jag skulle ta tillbaka skon började hunder attackera mig! Den var skitglad, jag var skiträdd. Så där stod Nelly och försökte hålla sin barfotade fot ovanför snön (hon lyckades inte) och jag sprang runt, dubbelvikt av skratt, och försökte rädda skon från den galna figuren. Haha, hunden var nästan lika lång som mig när den ställde sig på bakbenen och bet och höll på i mina armar. Kul.

Nu ska jag gå och lägga mig.

Från mig alla, till er alla, ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!

PS. Nyårslöften... Juste. Gash. Man borde ha ett va? Äh.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0