VI DRAR TILL FJÄLLEN, FEST HELA KVÄLLEN


Väskan är packad och snart drar jag iväg upp till Funesdalen (?) med Liisa, Agnes och Agnes familj. Kommer bli grymt mys och definitivt det bästa sportlovet jag har haft!

Uppdaderingen kommer väl inte bli lika tät som vanligt, men jag ska försöka låna Agnes dator så att jag kan göra minst ett inlägg per dag.

 


Här är min välpackade väska. Och ja, det är en spikmatta jag har i bakrunden.

 


Kolla in det här. Vi kan väl säga att det är en höjning grymt stor höjning. Det boror såklart på min medverkan i Febbs tävling, men jag hoppas att några av er som tittade in  igår kommer fortsätta med det. Det skulle göra mig jätteglad! <3

Puss och kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0