Ha!



Jag har just kommit på en sak. Det är alltid jag och Amanda som åker på att göra saker för klassen.
 
Vem går och handlar korv? Jag och Amanda (och Liisa och Bea också, men ändå)

Vem gör en fucking läxundersökning? Jag och Amanda.

Vem förväntas helt plötsligt gå och handla tårtgrejer? Jag och Amanda.

Ska vi känna oss utnyttjade eller utvalda? Jag gissar på utnyttjade. Men, det här för något gott med sig. Eftersom att det är vi som går och handlar allt får vi också, och hör och häpna, bestämma vad som ska handlas. Så därför, kära vänner som går i min klass....

MOHAHAHAHAHAAAAA!

Förvänta er tårtingredienser à la Alanda! (Det är liksom Alice och Amanda ihop satt. Låter som Arlanda. Stentufft.)





'
Jag idag.

Lackleggings - Gina Tricot
Tröja - Monki
Nitarmband - Present från Liisa
Hatt - H&M Divided

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0