URSÄKTA STAVFEL, MEN JAG SER FORFARANDE INTE


Asså jag är riktigt irriterad. Förra veckan var jag hos en optiker som sa att joda, jag behöver glasögon. Idag kom jag tillbaka för att droppa ner någon vätska i ögonen som skulle få muskln att slappna av och göra så att man kunde se exakt hur dålig syn jag har. Så jag kommer dit, droppar vätska i ögonen och efter en halvtimme ser jag ingenting innom en halvmeters avstånf. Verkligen, det är bara massa suddigt blurr. Kunde inte läsa sms eller någonting. För en timme sedan försökte jag gå in på datorn, men det var tvärt omöjligt, för jag kudne inte se.

I alla fall, när jag undersökt så sa dom helt plötsligt att nejdå, du behöver inte alls glasögon! Helt ondöigt. Så då har de liskom tvingat dit mig, gjort så att jag inte kan seoch sedan var det ingen emning. Sjukt irriterande, jag kommer inte kunna läsa på hela kvällen. Jag ser knappt vad jag gör på datorn nu heller, men det skiter jag i. Skärmen är uppförstorad till 200%...


 
Dessutom blev mina pupiller gigantiska, så jag är extra ljuskäönslig. Jag ser välidgt hög ut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0