Spotify is my best friend


Wow... Den här musiken är ju så att man gråter. Jag menar, kolla Markoolio: "Hej Lisa, vad du är fin idag och gud vad du dansar bra! Du sa, tack ska du ha, men vet du vad? Du är ful och äcklig, så du kan dra!"
Klassiker...

Här kommer listan på kvällens musik!
 
Markoolio

Sommar och Sol
Ingen sommar utan raggae
Jag orkar inte mer
Mera mål
Vi drar till Fjällen
Vilse i skogen
Åka pendeltåg
Kramp

Lilla Melodifestivalen

Superduper kille
Coola Brudar
Vill du bli min tjej?
Håkan Kråkan

Andra Schhhlagerdängor

Vi kan Gunga
Världen utanför
Jag vill vara din Margareta
Öppna din dörr



Kommentarer
Postat av: amanda

Går det att inte älska denhär musiken!? "I dånt fink såw!"

2010-02-13 @ 11:58:28
URL: http://absolutamandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0