Mysipys


Gårdagen var jättemysig! Först var jag, Bea, Amanda, Liisa, Agnes, Hugo, Pontus och Felix hemma hos Pontus och tittade på Big Momma. Grym film, verkligen. Såg vi ens klart på den? Jag minns inte...
    Klockan tolv insåg vi att nä, här kan vi inte sova, så då bar det av hem till Hugo där hans mysiga mamma bjöd på kladdkaka och te. Asså jag måste säga att jag älskar att vara hos Hugo, man får alltid massa kakor, gott te och en massa tända ljus. Får jag flytta in?

I alla fall, vi trängde ihop oss på Hugos lilla rum och började titta på Mirrors, som tydligen ska vara skiiiitläskig. Och det var den också, så vi stängde av... Töntar.

Idag är det Alla Hjärtans Dag!
Dagen till ära ska nog tillbringas med samma människor som igår, tror vi ska se på Valentines Day. Känns sådär lagom kul att vara singel på Alla Hjärtans Dag igen... Aja, vännerna funkar också bra.

Nu ska jag på cirkus, men vi hörs!



Konfaläger på Åland från i sommras. Puss på er hörni.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va det kul på konfa lägret ? hade ni mycket fritid där ?

2010-02-20 @ 00:05:48
Postat av: Alice

Jaa, vi hade ganska mycket fritid, kanske tre eller fyra timmar lektioner per dag och sen fick man bada och sola eller vad man nu ville, och det var ju såklart jättekul! Lektionerna finns det ju annat att säga om... De var rätt sega, men man stod ut! :)

2010-02-20 @ 12:07:49
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0