I'M JUST LIKE YOU


Jag har just kollat igenom gammla bilder från i sommras. Och mitt bland alla semesterbilderna hittade jag den här:



Jag menar... Det är ju fullt normalt att bygga stentorn mitt i pannan. Det gör jag alltid när jag har tråkigt.

Va? Ni brukar alltså inte göra det? Aldrig testat?

Men då har ni ju missat något! Det är helt fantastiskt roligt ju! Och så har man underhållning för en hel timme. Och gratis är det också. Värsta toppnöjet.

Nej, men ärligt, jag visste inte ens att den här bilden fanns. Vad håller jag på med egentligen? Oj, vad min mamma måste ha skratttat när hon tog denhär bilden.

Hahaha, där ligger min konstiga dotter, hohoho, henne tar vi en bild på, hihihi, nu lägger hon stenar på pannan, det måste vi föreviga och visa för framtida pojkvänner! Klick, klick.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0