I'll teach the birds to sing all those happy words

Jag vill verkligen ha sommar! Därför har jag redan börjat titta efter sommakläder. Självklart har jag hittat dömycket som jag vill ha. Men var är pengarna?? Hohoo?

I plånboken? Nähä.
På kortet? Nähänä.
Spenderade på de där skorna och på det jättedyra caféet? Jahaaa.

De här sakerna ska i alla fall vara mina när sommaren börjar, kosta vad det kosta vill!



H&M                                          H&M


Gina Tricot                            H&M


H&M                                           H&M

Allt det här blir tillsammans 1296 svenska riksdaler. Höh... Jaja, om två en dryg månad har jag råd att köpa allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0