Vi är ganska coola och så


Asså Amanda är nog bäst av alla personer jag känner på att fälla töntiga kommentarer. Inte töntiga med mening, utan sådana som ska låta coola men inte blir det alls. Imorgon är det lagråd och det innebär fika. Jag och Amanda älskar fika. Utan fika är lagrådet inte lika mysigt. Om någon har glömt fikat blir de genast asrädda för att jag och Amanda ska bli mörde dem eller nått.  Och kassta elak blickar och kommentarer hela lagrådet. Det har faktiskt hänt, så rädslan är inte obefogad... Inte mördat dårå... Men det andra.

Men, i alla fall! Vi fick reda på att två stackars åttor hade ansvar för fikat den här gången. Genast klampade vi iväg mot deras klassrum för att påminna dem - Gud bevare dem om de skulle glömma. Men vi vågade inte riktigt gå in, så vi stod och smygtittade lite ett tag genom ett fönster i dörren. Men alla i klassen såg ju att vi stod där, så till slut fick vi öppna och sticka in huvuderna.

"Heej...! Vi tänkte bara påminna om att ni har ansvaret för fikat till lagrådet imorgon!" kvittrar Amanda lite käckt sådär.
"Jaa, se till att få med er det, annars blir vi väldigt ledsna...!!" säger jag med lite elakare röst. Hotfullt, liksom.
"AAH, ANNARS ÄTER VI ER ISTÄLLET!!" ropar Amanda helt plötsligt. Och så inser vi hur töntigt det lät. Snabbt som fan stängde vi dörren igen med ett snabbt "HEJDÅ!" och sen kolappsade vi av skratt.

Tror fan jag garvade i fem minuter efter det... Kan ni tänka er en töntigare kommentar? Den är liksom sådär Jag tror att jag är cool och läskig men egentligen bara pinsam. Vi som tänkte få lite respekt från de lägre stående varelserna genom att låta lite lagom bestämda och så, men egentligen blev det ju bara dåligt. De kan ju inte ha någon respekt kvar för oss efter den kommentaren. Den var liksom helt episk. Perfekt. Men det var jävligt kul i alla fall, jag fick mig ett gott skratt! Hon är allt konstig hon, min vän. Men på ett fint sätt... Såklart...!



Bullar. Appropå fika alltså...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh! Jag känner mig hedrad, på riktigt! Ett helt inlägg om min töntighet! TACK! :D :D :D :D

2010-12-15 @ 19:20:39
Postat av: Alice

Åh, det är inget att tacka för lilla vän! Kände mig så inspirerad och att detta var ett ämne det fanns mycket att skriva om!

... FATTARU?? Det finns mycket att skriva om när det gäller din töntighet... VILKET BETYDER ATT DU ÄR JÄTTETÖNTIG! Oooh, nu var jag allt bra ball.

2010-12-15 @ 20:47:50
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0