Geografi är ju kul


Ni ska veta hur avundsjuk jag är på er som just nu har ett liv som inte inkluderar Mongoliet eller Pakistan. Jag. Är. Trött. På. Dessa. Länder. OERHÖRT TRÖTT.

Den här geografiuppgiften kills me. Den är trååååkig. Och nu har jag kommit till den jobbiga delen också. Mitt liv är bajs. Fast nä. Men just nu...

Fast jag ska kämpa och jag ska slita. För detta gäller mitt betyg i Geografi, så jag måste.



Här är jag tillsammans med en mongolisk pojke och buffel (eller vad det nu är för djur). Jadå. Jag har verkligen varit i Mongoliet. Inte bara ägnat fem minuter i ett bildprogram. Vad får er att tro en sån sak?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Där är Alice!

2010-12-14 @ 21:37:41
Postat av: Alice

Ja, minsann! Där är hon ju!

2010-12-14 @ 22:18:17
URL: http://heyhappiness.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag förstår att du är välfigt avundsjuk på mig. Bangladesh och Sydkorea är askul! -.-

2010-12-15 @ 19:17:12
Postat av: Amanda

Jag förstår att du är välfigt avundsjuk på mig. Bangladesh och Sydkorea är askul! -.-

2010-12-15 @ 19:17:36
Postat av: Alice

Ja, jo, jag kan tänka mig det...!

2010-12-15 @ 20:29:40
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0