Adjö mina små barn

Imorgon är det julafton hörni!
b nmh bgh,löf vbjnghmfbmy,cvnhgp c,,zc
Så.
Bra? Dåligt? Vet ej. Men jag har tagit mig en titt på min julklappshög, och den ser inte dålig ut! Inte alls. Hihi.
Nu drar det iväg mot en släkten runt turné fram till måndag, så uppdateringen blir väl sådär! Jag ska försöka hinna med ett inlägg varje dag, men kan inte lova något..
Istället ska jag äta så mycket julmat att jag blir tjock, läsa mycketmycket böcker och njuta av julstämningen när den är som stressigast! Låter la mysigt?
Då ska väl en sista julhälsning sitta på plats?
Från oss alla, till er alla - En riktigt god jul!
(Ja, jag nämnde väl att jag är schizofren? Men oroa er inte, jag och jag och jag är tämligen ofarliga.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0