F**N


Asså snacka otur jag haft idag. Först hade jag glömt att plugga till SO-förhöret, så jag kunde inte svaren på de sista frågorn... Smått jätteirriterande.

Och när jag skulle kuta till bussen. Ååh. Jag var en meter från bussen, skulle ha hunnit med den. Då spricker min väska. Dator, kläder, sladdar, böcker, papper, allt bara väller ut på vägen. Och såklart missade jag bussen. Mina omdömmen och kläder blev helt blöta och leriga. Som tur var hjälpte Jakob mig att plocka upp allt så att allting slapp bli överkört och sedan kom Amanda förbi och hade passligt nog en plastpåse som jag kunde låna. Utan den skulle jag inte fått med mig allt.

Men självklart missade jag bussen och väskan var utom räddning. Den ligger numera i soptunnan vid busshållplatsenoch  möglar. Då måste jag köpa en ny väska och det går inte ihop med min spara-till-sommaren.ekonomi. Fasen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0