Tankar - Made by Alice


Om någon skulle fråga mig vilken tv-serie jag skulle välja att leva i skulle jag inte tveka.

Hannah Montana

Där är alla alltid glada, och det regnar aldrig. Alla har hela tiden helt fantastiskt hår, obegränsat med kläder och perfekta naglar. Och alla blir alltid vänner när de blivit osams och hela publiken säger: Naaaaw. Eller Hahahaha. Eller Ooooh.
Tänk om man skulle ha en sån publik som reagerade med naaaw, hahaha och ooooh hela tiden. Tänk vilken dramatisk effekt det skulle ha.

Jag: *ägande replik till jobbig människa*
Publiken: Ooooh

Jag: *säger ett skitdåligt skämt*
Publiken: Hahahaha

Jag: *blir sams efter ett obefinligt bråk*
Publiken: Naaaaw


Tänk er. Dramatiskt. Spännande. Och någon som tycker att man är rolig.

Skulle verkligen vara något.


 

Kommentarer
Postat av: amanda

Jo men eller hur! Fast i och för sig så känns det ganska meningslöst att ha obegränsat med kläder när man ändå bestämmer sig för att matcha typ en görn glitterbolero med en rosa volangkjol och blåa lackstövlar. "Ooooh!" :P

2009-11-05 @ 20:14:17
URL: http://absolutamandaw.blogg.se/
Postat av: Alice

Men det som är så snyggt?? :O

2009-11-06 @ 14:11:51
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0