Lyssnar ingen på mig?

Detta är ju oartigt.
Oacceptabelt.
ouppfostrat.
Och allt annat som börjar på O.

Eh. Ja.

Trots att jag haft, och håll i hatten nu, hela ÅTTA besökare idag har bara en (Oo, Kristin, jag skänker dig härmed en stjärna i himmlen) gett lite av det medlidande jag bad om.

En

Av åtta stycken. Ni sju som är kvar fullständigt skiter i hur jag mår, eller hur? Eller hur?

Detta är lite av vad jag kallar mindrevärdeskomplex.  Och det brukar inte inträffa. Dagens damp beror på en NO-rapport som jag tvingas knåpa ihop på en dag. Nu ska jag ringa och plåga Liisa med "det är synd om dig och mig som måste ha NO snack"

Och det är inte fjärde gången vi pratar om det idag. Det där hittade ni bara på.

Kommentarer
Postat av: Bäsan

Lilla stackars Alice! Men nu kom jag och då blev du glad! Hehe.. ;)

2009-11-04 @ 21:24:57
Postat av: Kristin

Heheh, jag e bäst ;P <333

2009-11-04 @ 21:38:30
Postat av: Adam

en labbrapport på en dag? :O sånt e omöjligt!

2009-11-07 @ 15:58:54
Postat av: Alice

Verkligen, därav dampet :P

2009-11-07 @ 16:42:59
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0