I'll never let you down



Okej. Här med är jag förälskad. I Jacob Black. Och Edward Cullen. Och till och med Mike Newton. Tjaa, vi kan väl bara säga att jag har fått ett återfall. Men mest på Jacob. Han är så snygg!
Men ni ska inte behöva höra mig oja mig över honom, det är ointressant. New Moon var i alla fall över alla förväntingar, och rikigt bra! Jag både grät och skrattade, vilket jag verkligen inte gjorde i Twilight. Jag är mycket nöjd med resultatet, efter som att New Moon-boken är så himla bra skulle det vara synd om filmen inte lyckades.

Det uppkommer många diskutioner om vem man ska heja på. Edward eller Jacob? Edward är den vackre och romantiska, Jake är den rolige och glada. Själv tillhör jag nog team Switzerland. (Bella säger någon gång i tredje boken att hon inte kommer välja mellan Jacob eller Edward, hon står neutralt i fiendeskapen mellan dem, precis som Schweiz i andra världskriget, så det har blivit något av ett tredje alternativ. Ja. Det är töntigt att vara så besatt.)

Nu är så otroligt trött, så nu säger jag nog godnatt!

"Sov nu min Bella. Dröm vackra drömmar. Du är den enda som någonsin rört vid mitt hjärta och det kommer alltid tillhöra dig. Sov min enda kärlek." - Edward Cullen, Eclipse.

Varför har jag ingen vampyr som säger så till mig när jag ska sova? ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0