I used to rule the world

Mycket händelserik dag idag. Har tagit vaccinet mot svininfluensan, och fy satan vad ont det gjorde! Jag spände mig jättemycket, och bara satt där medan den läskiga tanten sprutade in gift i min arm, mycket smärtsamt.

En sak som jag oroar mig för. Någon som har sett I am legend? Det är en framtidsfilm då någon kommer på ett fantastiskt botemedel mot cancer, men det visar sig att vaccinet utvecklades till en sjukdom som gjorde människorna till en slags våldsamma och galna zombies. Smittan spred sig och blablabla och till slut är det bara Will Smith kvar på hela jorden, och han kämpar för att hitta ett botemedel. Filmen går ut på att han går runt och visar sina sexiga magmuskler hela tiden, sen träffar han helt plötsligt en frisk tjej! De blir kära och lyckas komma på ett botemededel som de ska rädda hela världens befolkning med, och sen hittar de en hel hop med människor som överleft smittan. Hallelujah!

Det går helt sjuka spekulationer om svininfluensanvaccinet. Det var någon som hade en teroi om att det är konstigt att unga ska smittas lättare än gamla, eftersom att unga ska ha bättre imunförsvar och sånt, och att det skulle vara en lögn. De menade att "världens regering" (finns ingen sådan) vill få kontroll över hela jordens befolkning genom att "vaccinera" alla unga människor. Istället för vaccinering mot influensan finns det ett litet chip i sprutan, som sprutas in i allas kroppar, och nu, VÄRDSHERRAVÄLDE!
Den teorin är enligt mig lite långsökt, men spekulera kan man ju alltid.

I alla fall.

Jag hoppas verlkigen att jag inte får kraftiga biverkningar av vaccinet, eftersom jag redan har köpt biljetter till 2012 som jag ska gå på imorgon med kompisar. Ska bli skitkul!  




Kommentarer
Postat av: Kristin

Men Alice... Börjar du inte få lite väl vild fantasi nu?? ;P <333

2009-11-12 @ 18:24:51
URL: http://onlykristin.blogg.se/
Postat av: Alice

Aldrig, kvinna!

2009-11-12 @ 19:23:37
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0