Benke och jag

Jag har bloggtorka, så jag slänger in lite bilder från när jag och min mamma var på Korsika!



Jag ser dum ut i en Byggare Bob-hjälm, ska precis upp och klättra i bergen



Den gråa randen där nere är vägen, och de små prickarna är bildar. Kanske inte ser så ut, men det var jääkligt högt!


Jag tar mig över ett krön, som sagt, jäkligt högt.

Tar mig över en ravin på en smal lina. Scaaary!


Ner tog man sig genom att åka linbanor härs och tvärs nerför bergen. Det var skitkul, kändes som att man flög, och man satt bara fast i sin sele. Det är jag som flyger där för fullt ;)


Helt stört klart vatten! Simmade runt bland hundratals fiskar mitt i stimmen och de var inte alls rädda. Hade en liten fisk som följde efter mig, såfort jag vände mig om var den där och glodde IQ-befriat.


Här låg vi och solade varje dag!


Och här er en grymt snygg bild på mig, min kompis Fisken  och fiskmåsen Benke. Fråga inte vad han gör där för det vet jag inte själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0