Boooobbyy!

Ahahaahaha!

Mammas Pojkar. Så himla underbart. Särskillt Bobby och hans mamma:

"Men Booobby? Du ska göra din maama glad, men du inte bry dig?"
"Men mamma! Det är mitt val!"
"Men Booobby? Hon är inte vår typ!"
"Men mamma, säg inte vår typ! Det är din typ, jag har min typ, inte din typ, det finns ingen vår typ."
"Men Boobby! Du inte bry dig om din egen mamma?"
"Mamma! Du kan inte bestämma, jag gör som jag vill!"
"Men Booobby! Du göra ditt val, men du gör mig leesseen!"
"Sluta mamma!"
"Men Booobby! Du ska inte ha din slips så! Du måste knyta fiint!"
"Sluta mamma! Jag kan klä mig själv, jag gör som jag vill!"

HAHA! Bobby beter sig som att han är sex år i trotsåldern. Och mamman är så underbart jobbig! Skitkul att kolla på, 100 % underhållning.
Jag älskar verkligen sånna här program. Andra avenyn har fått en hård konkurent. Jag och min lilla mamma sitter ocj fnissar till Mammas pojkar, särskillt alla kontrollberoende mammar. Stackars killar, de kan ju verkligen inte ha ett liv!

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0