Analys av utvecklingssamtal

Nu är min blogg väldigt konstig, den är helknäpp när jag skriver inlägg, därför är jag jättesur... Jag har i alla fall haft utvecklingssamtal ikväll och kom just hem. Det är nog det värsta som finns, även om det gick rätt bra. Men om man tänker efter, man blandar ihop två världar som inte ska vara ihopblandade, föräldrar blandade med skolan är bara konstigt. Och sen att tre personer sitter och pratar om en själv i en halvtimme i sträck, stirrar och ler och berömmer och säger att man är sååå duktig och man har ingen stans att ta vägen. Men det gick bra och jag är nöjd och så, men urs vad obehagligt det är. Nu ska jag försöka rädda vad det nu är som är fel, så om någon som känner sig datakunnig råkar vilja hjälpa mig är jag en jungfru i otrolig nöd.

Kommentarer
Postat av: Adam

Tycker precis som du om utvecklings samtal! :P

2009-11-11 @ 21:12:34
Postat av: Svante

Hahha, jag kan hjälpa!

2009-11-11 @ 22:07:29
Postat av: Alice

Tack gullet, men det fixade sig :)

Jaa, visst är det hemskt?? :O

2009-11-12 @ 18:01:09
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0