Algebra in my heart

Gaaah....

Vi har matteprov på måndag, på allt som har med matte och göra. Helt hemskt, jag pluggar och pluggar, men det är så elakt att ha prov på något man hade innan sommarlovet, för det är väl klart att man har glömt bort det! Det är väl det sommarlov är till för?

Jag menar, vem sitter och repeterar algebra under stekheta sommmardagar, inför ett eventuelt prov som vi ska ha ett halvår senare. Ledsen alla mattens bästa vänner, men inte jag.

Jag vet inte hur många gånger jag har slängt matteboken i väggen... (Jo, det vet jag, jag räknade. Fem.)

Om det är någon som har lust att störa mig så att jag slipper det här, så är det väldigt välkommet.

Kommentarer
Postat av: amanda

ÄR PROVET PÅ MÅNDAG!? Jag DÖÖÖÖÖR!

2009-11-07 @ 17:43:21
URL: http://absolutamandaw.blogg.se/
Postat av: Alice

Japp, see ya in hell!

2009-11-07 @ 19:12:33
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0