Twinkle Town



Det snöar gott folk! Och, håll i hatten nu, det stannar kvar! Nu är julstämningen så tjock att man kan ta på den. Idag har jag ätit årets första julmat. Jag har varit i Velamsund på julmarknad där jag träffade Nelly och Iris. Det var jättegott att äta julmat! Marknaden tittade jag inte ens på... Oj då. Det glömde jag. Hehe.
     I alla fall, Nelly tyckte att det var en jättebra idé att klättra upp på ett ishalt berg, så det gjorde vi. Det var faktiskt jättemysigt, trots att vi ramlade hela tiden.

Nu funderar jag på ifall jag borde städa mitt rum. Det borde jag, men jag orkar inte. Det är tråkigt. Är det bara jag, eller är det som tråkigast att städa just sitt eget rum? Och visst ser man väldigt dum ut i badmössa? Som en mullvad eller nått. Det är inte fint.



Den här hunder är läskig. Kolla ögonen! Han hatar mig.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0