Here I Come Greger


Hej :D

Idag har jag, Nelly och Maja varit inne i Forum och kollat på mellandagsrean. Det blev ett par kortare leggings, en fin brun bh och ett par skitsnygga örhängen, allt för halva priset. Jag älskar rea.

Imorgon ska vi ses igen och jag tror vi får påfyllning av Liisa också. Ska bli kul att träffa henne igen!

Ikväll har jag varit och kollat på Circus Cirkör, så jäklarns bra det va! Helt otroligt, vill lära mig nu! Skulle lugnt vilja vara sådär vig och stark och cool. Hm... Får väl jobba på det.

Nu ska jag kolla på gårdagens avsnitt av Andra Avenyn som jag missade... Räkna med en uppdatering!

Pusssssss!

Uppdatering: Andra Avenyn börjar inte förän 20:e. Skit. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0