Hahaha, jag är en snorvalp... Gud vad jag har rolig humor!



Wow! Idag har det varit extremt snöigt! Bussar inställda, storm och snö överallt. Snacka om att julstämningen är på topp! Tyvärr är inte jag det... Jag nyser hela tiden, och snorar som en gråtande valp. (Jaa, valpar snorar... och gråter...). Om jag blir sjuk på julafton igen blir jag extremt sur.

Nu ska jag gå och lägga mig, natti natti!


Japp... Precis så fridfull har jag sett ut heeeeela dan. Knappast... Jag har fan frusit ihjäl. Men det var mycket roligare att rita såhär. :D

P.S. Om ni undrar över rubriken tyckte jag att jag var jätterolig när jag kom på att en snorande valp blir en snorvalp. Jag försår om ingen annan tycker det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0