Svammel


Jag är så sjukt hungrig. Jättejättehungrig.

Om 25 minuter slutar jag och då ska jag skyndaskyndaskynda hem till mitt kök och äta finafinafina mackor och dricka  godgodgod latte och äta mycketmycketmycket Marabou Schweizernöt.

Ååååh. Hungriiiiiiiiig.

Jag kan inte koncerntrera mig på precentationen om Centerpartiet jag förbereder. Även om det faktiskt är rätt intressant. Jag håller på att sätta mig in i Sveriges politik, och det är roligare än jag trodde. Särskillt debatter, för alla politiker är sjukt duktiga på att prata. Jag sitter bara helt faschinerad över hur bra de formulerar sig och hittar rätt ord i en stressad situation.

Anyway, nu ska vi börja på den här PowerPointen, så att jag kan åka hem till min choklad någon gång!

Mmmh, choklad..........

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0