Hell yeah


Idag har vi orienterat. Det gick väl... Bra. Jag blev blöt från topp till tå av allt regn, lerig och trött. Råkade ramla ner i ett träsk så skorna är dyngsura. Men annars... Bra.

Jag och Liisa var bara nästan de långsamaste i klassen. Det ser jag som ett stort framsteg. Vi kom alltid sist när vi var små barn. Alltid. Vi kom alltid utspringade från skogen, där hela klassen satt och väntade på oss.

Jag och Liisa: Tjoho! Vi klarade det!
Klassen: Ni kom sist....
Jag och Liisa: Jaa... Men vi klarade det!
Klassen: Jaha? Ni kom sist av alla...
Jag och Liisa: Men... Men... Vi klarade det...
Klassen: NI KOM SIST!

Snacka om att folk vet hur man krossar en tioårings hjärta...




Kommentarer
Postat av: Rufus

NI KOM INTE ALLS SIST! FÖR DET GJORDE JAG OCH THEA! DE VAR FAN NÄRA ATT RINGA POLISEN!!

2010-07-11 @ 05:28:18
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: Alice

Belive me, några av gångerna kom vi faktiskt sist...

2010-07-25 @ 03:31:40
URL: http://heyhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0