ÅKA PENDELTÅG

Idag såg jag en kille på bussen. Han hade helt otroliga ögonfransar. Kolsvarta, täta, jättelånga och EXTREMT böjda. Seriöst, det var nästan så att de böjde sig innåt, i en... vad heter det? Inte spiral, utan? ... Amen, ni fattar.

Det jag ville komma fram till var:

Skitmånga killar har sådär fina ögonfransar. Och de utnyttjad de inte ens! Jag kan ta dem! Jag menar, Ögonfranskillen skulle aldrig behöva ha mascara om han var tjej.

Eller så har han det?

Jag kanske bara blir väldigt lurad som tror att han har världens underverk till ögonfransar och så har han egentligen jobbat på dem hela morgonen på att få dem sådär himla fina.

Så är det säkert.

Vi säger så, så slipper jag bli så himla avundsjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0