Godmorgon

Vaknade precis upp efter tolv timmars sömn. Det är vad som är så otroligt underbart med helger. Man får sova. Sova sova sova. Jag kan sova hur länge som helst. Typ i alla fall. Idag sov jag till klockan ett. Mmmh....
Gud.
Fick just små minnesbilder av vad jag drömde inatt. Det var något om sjöjungfrur, talande vargar och Harry Potter. Dessutom fick jag en visselpipa av min pappas kusin. Eller nej, det var en flöjt.
I alla fall.
Idag planerar jag riktiga tråkigheter. Städa, typ. Det kommer ta ett antal timmar för mig att röja upp det kaos som en gång var mitt rum. Det är extremt tråkigt.
Men dock så nödvändigt! Om någon får lust att leka med mig idag, hör av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0